Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

27. 8. 2009 13:45
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
J

jirka-k

26. 8. 2009 5:27
?

Nejak nemuzu porad prijit na to proc je tak moc treba mit v indii ridice. V predeslych diskuzich  i dalsi lidi zijici v indii pisou, ze maji ridice. Muze mi to prosim nekdo vysvetlit? V indii-delhi jsem byl a provoz mi neprisel horsi nez treba v Kahire, kde jsem ridil. diky

0 0
možnosti
JR

JTK82

26. 8. 2009 9:02
Re: ?

V Indii neplatí dopravní předpisy, respektive je nikdo nedodržuje. Doprava tady je celkově špatná, před kola vám skočí člověk, že ani nestačíte sešlápnout brzdu. Indové přebíhají silnici za plného provozu, auta zastavují vztyčenou dlaní a jsou přesvědčeni o vlastní nesmrtelnosti. Když se potom stane nehoda (a to se skutečně stát může, že někoho nechtíc porazíte) a za volantem bude sedět "bílý" řidič, hrozí mu nebezpečí. Okolostojící jsou schopní člověk zlynčovat, házet kameny, apod. Některé firmy, když zaměstnají v Indii Evropana, mají dokonce ve smlouvě podmínku, že dotyčný tady nebude smět řídit! Samozřejmě i my někdy jezdíme bez řidiče, když není k dispozici, ale je to velký adrenalin. Mohu potvrdit, že autorka tohoto článku je velice schopná řidička, přesto je dost nebezbečné a riskantní, když tady člověk nemá indického řidiče.

0 0
možnosti
_

_Aleister_

25. 8. 2009 19:54
Z Indie ti schopní utekli.

zůstali tam jen křováci (obrazně). Můj kolega hovoří o Indii jako o tamté zemi ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik