Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jiri Kram

10. 9. 2009 23:10
piste cokoliv

Miso, takhle skvele napsanej blog jsem videl naposledy od Rudy Havlika, nasel jsem to teprve dneska, ale uz asi 3 hodiny tu jak fetak sjizdim kazdej vas clanek a je to fakt pecka... Dobrodruzstvi, sice nekdy jako fuj, ale je to vyborne napsany. Sklanim se pred vasim umenim psat, rozhodne by tohle slo vydat i knizne. Je to fakt vyborny. R^ :-) Takze preju hodne zdravi a pevne nervy. Jirka

0 0
možnosti
K

krpcova

11. 9. 2009 4:38
Re: piste cokoliv

tak jiri,to jste mi vyrazil popravde dech.dekuji za slova chvaly!snad vam za ty 3hodiny sjizdeni mych clanku nic duleziteho neuteklo:-)mejte se fajn!

0 0
možnosti
D

Danavan

10. 9. 2009 10:58
Joooo rauty...)))

Mily "jirkoodmisy" verte nebo neverte, ale tady si navstev "rautu a jinych veselych akci" opravdu moc neuzijeme...hahaha (((. Pani doktorka, ale opravdu pise moc pekne  a jak tady nekdo uvedl " tak jakoby sveze"...proste ma to riz a stavu ))). A az zase tady ona zazije neco "exotickeho a sveziho" tak ja do ni cutnu at to ihned svym ctenarum hodi na blog. Vite, po case  nam v Indii pak uz mistni zazitky moc exotikou nevoni, spis nas to trochu deprimuje a rozciluje a my si ani neuvedomime, ze je to treba neco co by si ostatni radi precetli.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

9. 9. 2009 15:43
mně se

to taky líbí všechno, pište, co vás napadne, umíte psát krásně svěže i o maličkostech! MMCH přehlídla jsem, že balík došel, nebo ještě nedošel?

0 0
možnosti
K

krpcova

9. 9. 2009 16:37
Re: mně se

moc dekuji za nazor! balik dosel, a uz vesele dusim a pecu:-)

0 0
možnosti
SK

Rotoped64

9. 9. 2009 10:58
Já bych se chtěl dozvědět...

...jak jste to vyřešili s řidičem. Už máte nového?

0 0
možnosti
K

krpcova

9. 9. 2009 11:49
Re: Já bych se chtěl dozvědět...

nechte se prekvapit v jednom z dalsich clanku:-)) vydrzite to?

0 0
možnosti
L

llolla

9. 9. 2009 9:31
O všem

Pište o všem, o každé maličkosti! Musím říct, že Váš blog je ten nejlepší a nejzábavnější pro mne na celým IDNES!!:-)

0 0
možnosti
K

krpcova

9. 9. 2009 9:48
Re: O všem

jeee, tak to jste me moc, llollo, moc potesil/a! diky!:-))))))

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

9. 9. 2009 8:33
Pište o tom, co vám cestou zavadí o klobouk,

jako v pohádce o Popelce. Při pohledu z Čech se jeví zajímavé prakticky vše - jak bydlíte, koho potkáte, jak je to ne ulici, v obchodech, doprava. Mě osobně fascinovalo číst o vašich problémech s řidičem - něco takového určitě řešit nebudu, tak si to aspoň přečtu. Ale i vaše zážitky z nemocnice čtu moc ráda.O jídle. O lidech. Prostě všechno :)

0 0
možnosti
OU

8. 9. 2009 19:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik