Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Maaaary

14. 9. 2009 9:46
V Indii je prostě sranda:)

Dobrý den,

Vaše články jsem zrovna objevila a fakt jsem z některých slzela smíchy....jsem totiž zrovna na výměnném pobytu v Indii a abych se tady z toho nezbláznila, začala jsem psát také svůj blog (prostě jsem některé zážitky potřebovala vyventilovat a říkat to místním.....no těžko, když jsou tady na všechno tak strašně pyšní!)! Musím říct, že některé články máme dost podobné - například zrovna to zacházení s odpadem:) (už jsem na Vaše články dala odkaz na svůj blog, aby bylo všem jasné, že si to opravdu nevymýšlím.)

Do teď jsem měla trošku výčitky, že jsem netolerantní cestovatel, který se nechá vyvést z míry holubem z nosu, ale pomohla jste mi je zmírnit!:) Díky!!!

Těším se na další články!!!

0 0
možnosti
K

krpcova

14. 9. 2009 16:42
Re: V Indii je prostě sranda:)

Maaaary, tak mi napiste odkaz na svuj blog:-) Ja chci take sdilet sve zazitky, byt pozitivni ci negativni:-) Dik! A kde vlastne jste? Myslim tim stat:-)

0 0
možnosti
OU

12. 9. 2009 8:33
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
K

krpcova

12. 9. 2009 11:07
Re: tady jsem doma

čaukidor?co to jeee?to neznam:-)jsem rada, ze jsem se trefila do vaseho pole, libore:-)mimochodem, tak vas rada ctu:-)ale nejradeji mam ten clanek, ktery jste mi napsal, ten o tom rizeni v pakossku:-)))))

0 0
možnosti
TG

Tomcz88

11. 9. 2009 13:36
Řidič

Dobrý den, jsem Vašim pravidelným čtenářem a moc Vám fandím. Už se těším na příspěvky o novém řidiči, ale i samozřejmě na další témata. Přeji pěkný den...

0 0
možnosti
DK

Bertiik

11. 9. 2009 11:25
Přeji krásný den!

Musel jsem vyhodit z lišty na odebírání RSS příspěvků Aishu Berrouche ;-(, protože když jsem si včíl zařadil Vás, tak už se tam nevešla. :-)

Pište dál a častěji - karma ode mě je zajištěna... R^ V

0 0
možnosti
SK

Rotoped64

11. 9. 2009 10:42
Ha, zmínka o novém řidiči! :-)

Jupí, bude něco o řidiči! ;-D

Nu, jsem zvědav, jak jste ho vybrali.

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

10. 9. 2009 19:13
Píšete moc hezky

Teď jsem na Vás kápla, přečetla i předešlé a budu se těšit na příští. A samozřejmě karma.R^

0 0
možnosti
K

krpcova

10. 9. 2009 19:19
Re: Píšete moc hezky

dekuji, snad nezklamu:-)mate milou prezdivku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik