Diskuse

Ram ram saa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

ondulino

16. 11. 2009 11:54
sorry

tak jsem se divala do spatneho clanku... tak abych ti nekrivdila..... omlouvam se za osoceni ze mi mazes prispevky..... :-)

0 0
možnosti
O

ondulino

16. 11. 2009 10:49
tak uz mi to doslo :)

hmmmm tak to mam zase smazano.... !!!!  no dobra vidim co si myslis o mych prispevcich........ ;-D vis ja ti to pisu protoze ja mam Indii strasne rada a to ze ty nektere okolnosti tak vnimas neznamena ze kazdy cizinec je tak vnima...    ;) neber to jako kritiku jenom moje osobni nazor.....  mozna az se nekdy potkame a ty mi nedas po hube za pryzneni tvoji diskuze, tak si o tom muzem povykladat.. do te doby nazdarek :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik