Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

navoi

16. 11. 2009 20:14
Rajastan

Jo - tam jsem byla taky. Ale Jodhpur se mi libil vic nez Jaipur. V Jaipuru jsem potkala uzasneho riksu - mladik s velmi dobrou anglictinou, vzal nas i na mista kde se vyrabi sperky a barvi latky. Na zaver nam dal sesit abychom mu tam neco napsali, kazdy koho vozi mu tam nechava vzkaz v materstine. Jo a nepijte pivo Cobra, obsahuje chemikalie a je to straaaasnej bolehlav. Vzdy jen Kingfisher :)

Btw.: Happy Diwali!!!

0 0
možnosti

krpcova

16. 11. 2009 20:38
Re: Rajastan

v jodhpuru jsem nebyla...priste!tak to se nam stalo taky...obchudek se sperky,kde nam ukazali, jak se vse vyrabi a kluk riksak s velmi dobrou anglictinou pak vytahl sesitek a chtel vzkaz a nase emailove adresy;-D o pivu cobra jsem jeste neslysela! zatim pijeme jen kingfisher (strong je opravdu strong) a taky tuborgem apod nepohrdneme :-) o diwali v jaipuru bude dalsi blog;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik