Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Remoska

6.4.  Večer po práci jsme si zašli na tenis a pak jsme si skákli do bazénu, kde jsme se příjemně zchladili.

Ovšem musím doplnit, že se nám třicetisupňopvá voda zdála poněkud ledová při stávajících téměř čtyřicetistupňovém vzduchu a chvíli nám trvalo se přinutit tam vlézt. Přeplavali jsme si to párkrát sem a tam a šli jsme domů.

Zaparkovali jsme auto a vyjeli výtahem do jedenáctého patra. Odemykám dveře, už se těším do postýlky, když mě z příjemného přemýšlení nad horizontální polohou Marek vyrušil: “Počkej, pojď ještě dolů, úplně jsem na to zapomněl, mám pro tebe překvápko!“ Překvapení se nedá odolat, dokonce ponechalo v pozadí touhu po spánku a tak jedeme zpátky do garáže. Po cestě hádám, co to tak může být. Popravdě mě toho moc nenapadá. Mara se zastavil před terénním autem a ptá se, co tomu říkám. Vtipálek…samozřejmě mu nevěřím, že vyměnil Suzuki Maruti SX4 za teréňáka. I když jsem možná na vteřinku zaváhala… Nakonec, nebylo by to špatné J

Vede mě teda zpátky k našemu autu a už mě to napadá! Vytahuje z kufru krabici! Jupí! Remoska! To není možné! Dorazila! Bude oslava. Já jsem se s remoskou už dávno rozloučila. Tak po dvou a půl měsících jsme se konečně dočkali.

Ale počkat. Něco je divně. Co se to z toho sype? Opatrně krabici vynášíme před dům, ať to nemusím doma uklízet. Pracně tu oblepenou krabici rozděláváme, všude jakýsi bílý prášek…začíná mi svítat. Mamka nám přeci poslala i směsi na chleba. Až jsme krabici rozdělali, nevěřila jsem vlastním očím. Remoska naštěsti přežila. Ale co Inďáci provedli se směsima a kořením, to se mnou málem seklo. Všechny pytlíky rozpárané a nasypané do igeliťáků.  Asi si mysleli, že to jako znovu použijem, když už na to chytali těma svýma, jistě čistýma prackama. Celá remoska byla zaprášená od směsi mouky, provensálského koření a červené papriky…

Co si mysleli? Že pašujeme drogy? To pro ně musel být docela šok, že v těch pytlíkách nebyl heroin, ale obyčejná mouka s kvasnicema. Ach jo. Hlavně, že existuje zákon, kdy balík smí být otevřen pouze v přítomnosti příjemce. Ať žijí zákony. Ale co, hlavně že nám došla nepoškozená remoska! To hned zítra upeču buchtu.

Autor: Misa Krpina | neděle 5.7.2009 23:43 | karma článku: 16,83 | přečteno: 5804x
  • Další články autora

Misa Krpina

Ano.Běželi bosky nebo v ponožkách.

Po prvotním prodíraní se davem účastníků sedmikilometrového běhu jsme se s Manu konečně dostaly k běhu. Tedy spíše pobíhání. Kličkovaly jsme mezi účastníky jak myši. Pletli se nám do cesty chodci, skupinky s transparenty, ale i diváci. Já razila cestu a Manu mě věrně následovala.

23.7.2010 v 7:00 | Karma: 13,61 | Přečteno: 4783x | Diskuse| Cestování

Misa Krpina

Indický půlmaraton 2

Už je to tak dávno, co jsem napsala ten první díl maratonského běhu v New Delhi, že už si pomalu nepamatuji, co jsem v něm vlastně psala.

22.5.2010 v 18:22 | Karma: 10,76 | Přečteno: 4255x | Diskuse| Cestování

Misa Krpina

Kousnutá indickým pavoukem?

Už je to pár týdnů, co jsme odjeli z Indie. A i když jsme už doma, v Česku, sem tam se k nám Indie dostane cestou televize nebo článků v časopisech.

3.5.2010 v 19:14 | Karma: 19,08 | Přečteno: 5147x | Diskuse| Cestování

Misa Krpina

Indický půlmaraton 1

10.11.2009 Třicet, dvacet devět, dvacet osm....Indové opět nezvládli organizaci a dav protrhl startovní pásku.

9.2.2010 v 7:00 | Karma: 13,90 | Přečteno: 4817x | Diskuse| Cestování

Misa Krpina

Polibek jako úplatek?

18.1.2010 Asi to pro mnohé bude pořádné překvapení, když řeknu, že mi je v Indii zima. Vážně, nekecám.

26.1.2010 v 17:50 | Karma: 15,81 | Přečteno: 5163x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1940x
Doktor v Indii.

Seznam rubrik